קוד קופון: hava22 לכבוד השנה החדשה לזמן מוגבל!

כך תמנעו מהחתול להרוס את הספות!

תוכן עניינים

חתול היא אחת מחיות המחמד האהובות ביותר על הישראלים, וניתן למצוא אותה בבתים רבים. החתול שלעצמו הוא אידיאלי לגידול בבית, הוא לא מביא איתו בעיות רבות. יכולות להיות גם סיטואציות שונות שאפילו לא תרגישו שהוא נמצא בתוך הבית. יש הבדל גדול מאוד בין גידול של חתול בבית לבין גידול של כלב בבית. יש כאלה שמתאים להם לגדל חתול, ואחרים שמעדיפים לגדל כלב. אחת מהבעיות המרכזיות בגידול של חתולים היא הרס הרהיטים. כאשר אנו מדברים על רהיטים אי אפשר שלא להתמקד דווקא בספות השונות. הספה היא הרהיט המרכזי בבית, ולכן החתולים לרוב מתקדמים דווקא בה. איך תוכלו למנוע מהחתול שלכם להרוס את הספות היקרות? זוהי שאלה שחוזרת על עצמה לא פעם ולא פעמיים. אנו ננסה לספק לכם תשובה שתביא אתכם למצב שבו לא תצטרכו לחשוש להוריד את העיניים מהחתול.

 

הקדימו תרופה למכה – תגזזו לחתול ציפורניים

החתולים לא רוצים להרוס את הספות או את הרהיטים השונים בבית בכוונה. הסיבה המרכזית שבגללה הם הורסים את הרהיטים היא הרצון שלהם לשייף את הציפורניים. מכיוון שהחתול נמצא כל היום בבית, הוא לא מצליח לשייף את הציפורניים במקומות שונים. לכן אם אתם רוצים למנוע את הרס הרהיטים, תוכלו פשוט לגזוז לו את הציפורניים. מוטב כי את הצעד הזה תעשו אצל וטרינר על מנת למנוע מהחתול להיכנס לטראומה מיותרת. אחרי שתגזזו לחתול את הציפורניים, תוכלו לראות שיפור ניכר בנושא של הרס הרהיטים.

 

הפתרון הידידותי – מתקן גירוד לחתול

החתול לא אוהב שאתם גוזזים לו את הציפורניים? זה לא סוף העולם. מתקן גירוד לחתול יכול להיות האפשרות האידיאלית עבור חתולים. החתולים ישתמשו במתקן על מנת לגרד את הציפורניים ולשייף אותם. כתוצאה מכך הם לא ייהרסו את הרהיטים השונים שיש לכם בבית. זה עשוי להיות הפתרון האידיאלי ברוב המקרים, והוא יעשה את העבודה. קחו בחשבון כי החתולים צריכים להתרגל לשייף את הציפורניים על המתקן וזה עשוי לקחת זמן. אך שזה יקרה תוכלו לראות איך הם פשוט מפסיקים להרוס את הרהיטים. כך תוכלו לגדל את החתול מבלי שתצטרכו לפקוח עליו עיניים.

 

תמיד אפשר למנוע מהחתול גישה

זה אומנם עשוי להיות מעט קשה, ועלול להביא קצת אי נוחות – אך זה אפשרי. עליכם לזכור כי אתם יכולים תמיד למנוע מהחתול לגשת אל הרהיטים השונים. את הספה תוכלו לכסות עם כיסוי מיוחד שימנע מהחתול לגשת אליה. בנוסף קיימים כל מיני תרסיסים שונים שאמורים להרחיק את החתול מהספות ומהרהיטים האחרים. אך לא כולם אוהבים את הבחירה הזאת כי היא מביאה איתה מידה התפשרות מסוימת. תזכרו כי החתול הוא לא זה שאמור להכתיב את המציאות שבה אתם חיים. אתם אלה שאמורים לתת את המילה האחרונה בכל היבט אפשרי.

 

כיסוי הציפורניים של החתול

האפשרות האחרונה עליה נרצה לדבר היא כיסוי הציפורניים של החתול. האפשרות הזאת היא אפשרות חלקית לחלוטין, כזאת שלא תביא איתה פתרון לטווח הרחוק. אם אתם מחפשים פתרונות לטווח הרחוק, תוכלו לנסות את הפתרונות האחרים עליהם כבר דיברנו. תוכלו לכסות לחתול את הציפורניים עם גרביים מיוחדות, כאלה שמיועדות עבור חתולים. ברגע שהציפורניים לא יציקו לחתול, הוא לא ירצה לגרד אותן בכל פינה. כך שתוכלו לקבל כמה שעות או כמה ימים של מנוחה עד שתמצאו את הפתרון שעדיף לכם. זה יכול להיות רכישת מתקן גירוד לחתול, גזירת ציפורניים או מניעת גישה לחתול.

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

כלב

שפת גוף של כלבים – כיצד להבין אותה?

אחד החלקים הבולטים ביותר בשפת הגוף של הכלב הוא הזנב שלו. מכשכש בזנב לא תמיד אומר כלב שמח; המהירות והגובה של הכישוף יכולים להצביע על רגשות שונים. זנב גבוה ונוקשה יכול להיות סימן לתוקפנות או דומיננטיות, בעוד שזנב נמוך ואחוז עשוי להעיד על פחד או כניעה.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

כלב

שפת גוף של כלבים – כיצד להבין אותה?

אחד החלקים הבולטים ביותר בשפת הגוף של הכלב הוא הזנב שלו. מכשכש בזנב לא תמיד אומר כלב שמח; המהירות והגובה של הכישוף יכולים להצביע על רגשות שונים. זנב גבוה ונוקשה יכול להיות סימן לתוקפנות או דומיננטיות, בעוד שזנב נמוך ואחוז עשוי להעיד על פחד או כניעה.