קוד קופון: hava22 לכבוד השנה החדשה לזמן מוגבל!

מספרת כלבים בבת ים

תוכן עניינים

בעלי כלבים רבים מתייחסים לנושא של תספורת כלבים כאל נושא אסתטי, ששייך יותר לעולם המותרות, אלא שבפועל מדובר בשירות שעבור כלבים רבים הוא לא פחות מאשר שירות רפואי. לא כל כלב צריך תספורת, אבל ישנם סוגי כלבים שמאופיינים בצמיחה מאסיבית של שיער, צמיחה שבסופו של דבר יוצרת שלל בעיות, החל מראסטות נוקשות, דרכך שיער שמכסה את שדה הראייה כמעט לחלוטין וכלה בסבך שבו מסתבכים קוצים ועשבים שפשוט מחריבים את איכות חייו של הכלב. אם התיאור הזה מתאים לכלב שלכם, אתם רוצים למצוא מספרת כלבים בבת ים ולהעניק לו את איכות החיים שמגיעה לו.

 

תספורת כלבים – אומנות ואמפטיה

תספורת כלבים, אם היא נדרשת, היא נדרשת כהליך קבוע ושגרתי בחייו של הכלב ולא כאירוע חד פעמי. בהתאם לכך, אם הכלב שלכם זקוק לתספורת, אתם רוצים להשקיע מעט במציאת מספרת כלבים בבת ים, בה אתם מרגישים מספיק בטוחים ועוד יותר מכך, בה גם הכלב שלכם מרגיש בטוח לחלוטין. מבחינת הכלב שלכם, הוא לא לגמרי מבין את מטרת התספורת ולא תמיד הוא מבין שהתהליך הוא לטובתו. למעשה, כלבים רבים סובלים מחרדה קשה בכל סיטואציה בה הם נדרשים להיות קשורים ומרוסנים וזה בדיוק מה שנדרש מהם בתהליך של תספורת כלבים. זאת הסיבה שבחיפוש אחרי מספרת כלבים אתם רוצים למצוא מספרה שמציעה לא רק את היכולת לבצע תספורות "מגניבות" ואסתטיות, אלא גם יודעות להקדיש לכלב את כל הזמן ותשומת הלב הנדרשים לו בכדי לעבור את התהליך כמה שיותר בקלות.

 

האם צריך להרדים את הכלב?

באופן עקרוני, התשובה היא לחלוטין לא. תספורת כלבים אינה דורשת הרדמה של הכלב, לא מבחינת כאב ולא מבחינת ריסון הכלב. מרבית הכלבים העוברים תספורת מקבלים את התהליך בהבנה, כל עוד הבעלים שלהם נוכחים במקום ולגבי כאב, לא מדובר בהליך כואב בדרך כלל. יחד עם זאת, ישנם בהחלט כלבים שעלולים לסבול מחרדה קשה שפשוט לא מאפשרת לרסן אותם על שולחן המספרה ולא מאפשרת לספר או הספרית לבצע את עבודתם. בנוסף לכך, ישנם כלבים המגיעים למספרה לאחר שנים של הזנחה, כשפרוותם מלאה ברסטות מכאיבות וקוצים מסתתרים בתוך הפרווה לרוב. במקרים אלה, ייתכן שהכלב יזדקק לזריקת טשטוש על מנת שניתן יהיה לטפל בו ובמקרה כזה כדאי לבחון את האופציה של מספרת כלבים בבת ים שיש לה גם את היכולת לתת זריקת הרדמה, או שהיא עובדת עם וטרינר קרוב שעובד איתה בשיתוף פעולה בדיוק עבור מקרים אלה.

כלבים שאינם מסופרים כנדרש, יכולים לסבול מאוד ולכן, מאחר ודי ברור שאתם אוהבים את הכלב שלכם, הקפידו לספר אותו באופן סדיר ואם צריך, גם להכין את התקציב (הפעוט למדי) הנדרש לשם כך, תקציב שלא עולה על מאה או מאתיים שקלים בלבד.

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

כלב

שפת גוף של כלבים – כיצד להבין אותה?

אחד החלקים הבולטים ביותר בשפת הגוף של הכלב הוא הזנב שלו. מכשכש בזנב לא תמיד אומר כלב שמח; המהירות והגובה של הכישוף יכולים להצביע על רגשות שונים. זנב גבוה ונוקשה יכול להיות סימן לתוקפנות או דומיננטיות, בעוד שזנב נמוך ואחוז עשוי להעיד על פחד או כניעה.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

כלב

שפת גוף של כלבים – כיצד להבין אותה?

אחד החלקים הבולטים ביותר בשפת הגוף של הכלב הוא הזנב שלו. מכשכש בזנב לא תמיד אומר כלב שמח; המהירות והגובה של הכישוף יכולים להצביע על רגשות שונים. זנב גבוה ונוקשה יכול להיות סימן לתוקפנות או דומיננטיות, בעוד שזנב נמוך ואחוז עשוי להעיד על פחד או כניעה.