קוד קופון: hava22 לכבוד השנה החדשה לזמן מוגבל!

חיות מחמד בבית

תוכן עניינים

חיות מחמד 

ילדים רבים מבקשים מהוריהם לרכוש או לאמץ עבורם חיות מחמד כדי שיחיו איתם בבית. יש ילדים שמעוניינים באופציה של חיות מחמד כמו כלבים הקיימים בכמה זנים שונים ובכמה גדלים, חתולים מזנים שונים. אחרים מעדיפים חיות קטנות בכלוב כמו אוגרים, חזירי בר, ארנבים ואופציות נוספות. כך או כך מדובר בחשיבה חיובית וחשובה, כיוון שהימצאותן של חיות מחמד בבית יוצרת אווירה מיוחדת בכל בית ומשנה לא אחת את יחסי הכוחות ויוצרת שלווה ויחסים תקינים יותר בין בני המשפחה והיא מעולה עבור ילדים מבחינה רגשית.

כאשר נותרת השאלה אילו חיות מחמד לרכוש, הנטייה של ילדים רבים היא כלב. הם בוחנים את הסוגים השונים של הכלבים, את הנראות והגודל של כל אחד מהם, קוראים על ההתנהגות ועל ההרגלים שלהם כדי לגבש את ההחלטות על כלב שמתאים לילד וגם לבית על פי גודלו ואם יש בו מרפסת גדולה או חצר. אחת האפשרויות הבולטות הן בולדוג צרפתי למכירה. וזאת לאור המראה המיוחד שלו שאהוב מאד על כל אחד. 

יתרון של חיות מחמד בבית 

חיות מחמד מוסיפות רבות לתחושה המשפחתית והחמימה בכל בית. הילדים וגם ההורים נהנים מאד ללטף אותם ולהעניק להם אהבה. הפעולה הזו חשובה מאד עבור ילדים שסובלים מבעיות רגשיות שונות והיא משפרת בדרך מדהימה את ההתנהגות שלהם ביום יום. מעבר לכך הילדים חשים אחריות כלפי החיות האלו והם דואגים להם לאכול, הולכים לטייל איתם בפארק ונהנים לטפח את פרוותם.

אופציות של חיות בבית 

בבית שיש בו ילדים יש סוגים שונים של כלבים, הן קטנים והן גדולים. אך המגמה של רוב המשפחות היא שיהיו בבית חיות מחמד בגדלים קטנים או בינוניים. גם הכלב מאושר שהוא נמצא במשפחה שאוהבת אותו ולכן הוא נהנה לשחק עם המשחקים שלו הן עם עצמו והן עם בני הבית, לא אחת הוא מגיע למיטה של אחד הילדים או של ההורים ונהנה לישון איתם במיטה הגדולה.

חתולים זו אהבה גדולה של בני המשפחה ולכן החתולים מרגישים אהובים ומסתובבים בכל רבדי הבית. ההורים דואגים להניח שמיכה על הספה לאור הכמויות הגדולות לעיתים של שיער שנושר מהפרווה של כל חתול והעובדה שבכל הבית יש המון שערות בכל פינה. 

חיות קטנות בבית 

משפחות שמעדיפות לטפל בחיות מחמד שהן קטנות שאינן מסתובבות בדרך כלל בבית, רוכשות אקווריום. בני הבית מתקינים את הציוד הנדרש וכמה סוגים של דגים בגוונים מרהיבים. רבים מהם וגם האורחים שלהם נהנים להביט שעות בדגים ששוחים במהירות מקצה לקצה. הילדים נהנים לשים להם גרגרי מזון על פי לוח הזמנים שנקבע וזו משימה חשובה בעצמאות ובאחריות שלהם. 

מעבר לכך אפשר לרכוש חיות ממשפחת המכרסמים שנעים לשחק איתן, לתת להן את המזון המתאים להן ולאחר מכן להחזירן לכלוב. בין האפשרויות הם אוגרים קטנים, ארנבים הקיימים בכמה זנים ועוד.

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

כלב

שפת גוף של כלבים – כיצד להבין אותה?

אחד החלקים הבולטים ביותר בשפת הגוף של הכלב הוא הזנב שלו. מכשכש בזנב לא תמיד אומר כלב שמח; המהירות והגובה של הכישוף יכולים להצביע על רגשות שונים. זנב גבוה ונוקשה יכול להיות סימן לתוקפנות או דומיננטיות, בעוד שזנב נמוך ואחוז עשוי להעיד על פחד או כניעה.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

כלב

שפת גוף של כלבים – כיצד להבין אותה?

אחד החלקים הבולטים ביותר בשפת הגוף של הכלב הוא הזנב שלו. מכשכש בזנב לא תמיד אומר כלב שמח; המהירות והגובה של הכישוף יכולים להצביע על רגשות שונים. זנב גבוה ונוקשה יכול להיות סימן לתוקפנות או דומיננטיות, בעוד שזנב נמוך ואחוז עשוי להעיד על פחד או כניעה.