קוד קופון: hava22 לכבוד השנה החדשה לזמן מוגבל!

הטעויות הנפוצות ביותר בקניית אוכל לכלבים

תוכן עניינים

אתם רוצים את הטוב ביותר עבור הכלב שלכם, הוא בן משפחה של ממש ואתם רוצים לדאוג לו בהתאם. אתם דואגים לקנות לו אוכל משובח, לפנק אותו בחטיפים בריאים, קונים לו צעצועים, מיטה נוחה ועוד הרבה אחרים מתוך דאגה ורצון לפנק אותו מכל הלב. מעבר לכל הפינוקים חשוב שאתם תקנו אוכל לכלבים באמת איכותי ומבוקר על מנת שכלבכם באמת יקבל מזון מזין. אוכל בריא לכלבים לא רק טעים יותר וטוב יותר, הוא גם שומר על הפרווה של כלבכם שתהיה בריאה וחזקה יותר, משפר את בריאותו באופן כללי וכמובן מזין אותו טוב יותר ממזונות שאינם בריאים כל כך.

אין זה משנה אם אתם מאמצים כלב לראשונה בחייכם ובין אם אתם מאמצים סידרתים שאוהבים לאמץ כלבים לביתם. חשוב להתאים את האוכל לכלבים שלכם באופן פרטני. למה הכוונה? לכל כלב יש את הרגישות שלו, יש את הצרכים שלו ויש את היכולות שלו. מאוד קל ל הבין את זה כשחושבים על כלב בוגר מול גור כלבים. הרי הגור אינו מסוגל לאכול את האוכל שניתן לכלב הבוגר וצריך ל התאים לו בדיוק את המזון שלו. כך גם בין גורים ובין כלבים בוגרים, המזון צריך להיות מותאם באופן אישי וספציפי לאותו הכלב על מנת שהוא יוכל לקבל את כל הערכים שהוא צריך ובהתאם ליכולותיו. באתר https://mahmadim.co.il/ תוכלו למצוא מגוון רחב של שקי אוכל לכלבים שיתאימו בדיוק לכלב שלכם ואם אינכם בטוחים תכלו להתייעץ עם הצוות המקצועי כדי להתאים את האוכל בדיוק לכלב שלכם.

 

מהם הטעויות הנפוצות ביותר שאנשים עושים כשהם קונים אוכל לכלב שלהם?

הטעות הנפוצה ביותר היא קניית שק אוכל מבלי לקרוא את המרכיבים הרשומים בגב השק. במרכיבי המזון מסתתרים כל האלמנטים שמהם מיוצר המזון לכלב שלכם. כמו שאתם לא הייתם רצים לבחור מנה במסעדה שאינכם מבינים בכלל מה המרכיבים של המנה כך אתם לא רוצים לתת לכלבכם אוכל שאין לכם מושג מה המרכיבים שלו. תעצרו לרגע ותקראו את המרכיבים מגב האריזה כך תדעו מה הכלב שלכם אוכל.

קנייה על פי מחיר היא עוד טעות נפוצה שרבים עושים. כמובן שחשוב להתאים את מחיר המזון של כלבכם לתקציב שלכם אך יחד עם זאת חשוב לבחור מזון איכותי ולא מזון שעלול להיות דל בערכים תזונתיים שלא יועילו לכלבכם וחלילה יזיקו לו לאורך זמן. לכן מומלץ לפנות לחנות מקצועית שיכולה לספק לכם מגוון רחב של שקי אוכל לכלבים שמחיריהם גם מגוונים. כך תוכלו למצוא את המזון הטוב ביותר לכלבכם בהתאם לתקציב שלכם. מעבר לשקי מזון לכלבים גם חטיפים הם דבר מאוד חשוב בעבור כלבכם בין אם לשם פינוק ובין אם לשם צ'ופר להתנהגות טובה שלבו בנוסף לאוכל של הכלב גם חטיפים בריאים.

 

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

כלב

שפת גוף של כלבים – כיצד להבין אותה?

אחד החלקים הבולטים ביותר בשפת הגוף של הכלב הוא הזנב שלו. מכשכש בזנב לא תמיד אומר כלב שמח; המהירות והגובה של הכישוף יכולים להצביע על רגשות שונים. זנב גבוה ונוקשה יכול להיות סימן לתוקפנות או דומיננטיות, בעוד שזנב נמוך ואחוז עשוי להעיד על פחד או כניעה.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

כלב

שפת גוף של כלבים – כיצד להבין אותה?

אחד החלקים הבולטים ביותר בשפת הגוף של הכלב הוא הזנב שלו. מכשכש בזנב לא תמיד אומר כלב שמח; המהירות והגובה של הכישוף יכולים להצביע על רגשות שונים. זנב גבוה ונוקשה יכול להיות סימן לתוקפנות או דומיננטיות, בעוד שזנב נמוך ואחוז עשוי להעיד על פחד או כניעה.