קוד קופון: hava22 לכבוד השנה החדשה לזמן מוגבל!

האם סוגי כלבים שונים אוהבים אוכל שונה?

תוכן עניינים

בדומה מאוד לבני אדם ולבעלי חיים מסוגים רבים, לסוגים שונים של כלבים יש העדפות מזון שונות. חשוב לדעת איזה סוג של כלב יש לכם לפני שמאכילים אותו, ואנחנו יכולים להרגיע אתכם ע”י כך שנגיד לכם שעם הזמן מגלים זאת במדויק. נסביר למה כוונתנו, המשיכו לקרוא.

כלבים בדרך כלל יעמדו לידכם כאשר תאכלו, לא משנה מה שמתם לעצמכם בצלחת. הברנשים האלו אוהבים לנשנש כל הזמן, ואם זה היה תלוי בהם, הם היו מוכנים לנסות את רוב המאכלים. אמה-מה, כלבים רבים מגיבים לסוגי מאכלים בצורות פחות טובות, כמו למשל באמצעות הקאות ושלשולים, תגובות אלרגניות ועוד. ולא פעם, כלבים גם נוטים להשמנה אם מאכילים אותם במאכלים ביתיים רבים. אז, לפני שרוכשים מזון דיאטטי לכלבים או חתולים, קבלו מאיתנו כמה טיפים מנצחים לתזונה כלבית תקינה.

 

כמה דגשים על מזון לכלבים

באופן כללי, ניתן לחלק כלבים לארבע קטגוריות בהתאם לגודל גופם: קטן, בינוני, גדול וענק. בחלק גדול מהמקרים, כלבים קטנים הם סוג הכלבים הנפוץ ביותר ויכולים לאכול כל דבר שאינו עשיר מדי בשומן או בתכולת חלבון איכותי (ולא סינטטי כמובן).

עם זאת, כלבים בגודל בינוני דומים לכלבים קטנים בתזונתם, אך הם זקוקים ליותר חלבון בתזונה שלהם. ומטבע הדברים, כלבים גדולים וענקיים זקוקים להרבה חלבון בתזונה שלהם וכן לתכולת שומן נמוכה. אנו מדברים למשל על גזעים כמו דני ענק שלעיתים צריך מזון דיאטטי לכלבים, דוג דה בורדו ועוד.

 

מה לתת לכלב לאכול?

אם אתם מתלבטים מה לתת לכלב שלכם לאוכל, זכרו כי לכלבים יש את היכולת להריח ולטעום מזון, וזו הסיבה שהם מסוגלים לומר לנו מה הם אוהבים. יחד עם זאת, כלבים גם עלולים לאהוב מזונות שגורמים להם לבעיות עיכול ובעיות בריאותיות אחרות. לכן, היו קשובים לכלב שלכם, בדקו את היציאות שלו והקפידו לוודא שבריאותו תקינה.

מעבר למזון התעשייתי שניתן לרכוש, כדאי לזכור שכלבים אוהבים גם פירות וירקות. למעשה, רוב הכלבים ממש משוגעים על גזר ומלפפון. עם זאת, עגבנייה, למשל, היא ירק רעיל עבור כלבים. אם יש לכם לבטים, פנו לייעוץ וטרינרי כדי להבין מה מותר ומה אסור לתת לכלב לאכול.

 

אז, מה הכלב שלי הכי יאהב לאכול?

בסופו של דבר, סוגים שונים של כלבים עשויים לאהוב מזונות שונים, אבל באופן כללי, כולם אוהבים אוכל עשיר בחלבון ודל בעמילן. ומבחינת שומן, הם מטורפים על שומן, אבל חשוב להקפיד שמדובר בשומן איכותי ולא בשומן סינטטי. עם זאת, בהחלט אפשרי לתת לרוב הכלבים מדי פעם קצת שמן זית שמעורבב במזון שלהם.

עם הזמן ובמקביל להיכרות עם חברכם המכשכש בזנב, אתם תבינו היטב מה הכלב אוהב לאכול, באילו שעות (רמז: תמיד), מה הנשנושים האהובים עליו ועוד. בשורה התחתונה, תהדקו את הקשר עם הברנש וגלו עם הזמן מה הוא הכי אוהב, כמו בכל זוגיות בריאה.

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

כלב

שפת גוף של כלבים – כיצד להבין אותה?

אחד החלקים הבולטים ביותר בשפת הגוף של הכלב הוא הזנב שלו. מכשכש בזנב לא תמיד אומר כלב שמח; המהירות והגובה של הכישוף יכולים להצביע על רגשות שונים. זנב גבוה ונוקשה יכול להיות סימן לתוקפנות או דומיננטיות, בעוד שזנב נמוך ואחוז עשוי להעיד על פחד או כניעה.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

כלב

שפת גוף של כלבים – כיצד להבין אותה?

אחד החלקים הבולטים ביותר בשפת הגוף של הכלב הוא הזנב שלו. מכשכש בזנב לא תמיד אומר כלב שמח; המהירות והגובה של הכישוף יכולים להצביע על רגשות שונים. זנב גבוה ונוקשה יכול להיות סימן לתוקפנות או דומיננטיות, בעוד שזנב נמוך ואחוז עשוי להעיד על פחד או כניעה.