קוד קופון: hava22 לכבוד השנה החדשה לזמן מוגבל!

סוגי אילוף מומלצים לכלב שלך

תוכן עניינים

אם אימצתם כלב, אין דבר משמח מזה, יחד עם זאת, לא מעט אנשים שמאמצים כלב מעוניינים לאלף אותו ולגרום לו ללמוד פקודות בסיסיות כגון: שב, רגלי, למקום, לא לזוז, ארצה ועוד. חשוב מאוד לדעת כי את הפקודות הללו כדאי ללמד את הכלב על בסיס חיזוקים חיוביים. תהליך אילוף הוא תהליך שיש להתאים לכל כלב. ניתן למצוא כיום סוגים שונים של אילוף לכלבים וחשוב מאוד שכל בעל כלב ימצא את שיטת האילוף המתאימה ביותר לכלב שלו, בהתאם לצרכים העומדים על הפרק ובהתאם למטרות האילוף, סוג הכלב ועוד. יחד עם זאת, חשוב שתדעו שאם אינכם מצליחים לאלף את הכלב באופן עצמאי, תמיד תוכלו לבחור באילוף מקצועי. אם אתם מאזור הדרום, תמיד תוכלו למצוא שירות אילוף כלבים בדרום שיסייע לכם לאלף את הכלב שלכם בדיוק בצורה הרלוונטית.

סוגי אילוף כלבים

חשוב מאוד לדעת כי ניתן למצוא סוגים שונים של אילוף כלבים, כך לדוגמא: אילוף גורים. אם יש לכם גור המטרה שלכם תהיה להקנות לו הרגלים נכונים לאורך כל חייו. האילוף מהווה את הבסיס למערכת היחסים שלכם עם הכלב והוא יתבצע החל מגיל חודשיים ועד גיל ארבעה חודשים. כדאי מאוד להתחיל בתהליך החינוך כמה שיותר מוקדם וזאת מכיוון שההתניות של הכלב מתעצבות עוד כאשר הוא גור. באמצעות חינוך נכון מגיל עיר ניתן למנוע בעיות שבגיל מבוגר יותר ייקח זמן רב יותר לפתור. אילוף גורים יהיה בהתאם לדגשים שונים מאילוף כלב בוגר ולרוב כדאי שהוא יתבצע בסביבה הביתית שלכם. אילוף זה יכלול התמודדות עם פחדים, הכשרה לתקשורת נעימה וברורה עם הכלב, חינוך לעשיית צרכים מחוץ לבית, מניעת נשיכות, מניעת הרס של חפצים ביתיים ועוד.

אילוף ביתי

סוג נוסף של אילוף הוא אילוף ביתי. מדובר על אילוף שמתאים בעיקר לאנשים שיש להם משמעת עצמית וזמן לעבודה יומיומית עם הכלב שלהם. במסגרת אילוף זה מרבית עבודת האילוף תתבצע על ידי בעלי הכלב, אך כמובן שהוא יכול לבחור במאלף מקצועי אשר ינחה אותו כיצד לאלף את הכלב בצורה הטובה ביותר, שלב אחר שלב.

אילוף בפנסיון

אם אין לכם את הזמן והמוטיבציה לאלף את הכלב שלכם, אך יחד עם זאת אתם יודעים כי הוא זקוק לאילוף, זה הזמן שלכם לבחור בפנסיון אילוף כלבים מקצועי. אם אתם מחפשים פנסיון לכלבים בדרום לצורך אילוף, חשוב שתבחרו את הפנסיון שבו ידוע כי הכלב שלכם יקבל את המקסימום מבחינת תנאים ואילוף מקצועי התואם למטרות העומדות על הפרק. לרוב תהליך אילוף בפנסיון יארך שלושה שבועות ולעיתים יותר. חשוב מאוד לדעת כי לאחר שהאילוף בפנסיון יסתיים, גם אתם תדרשו להמשיך ולשמר את תוצאות האילוף בביתכם וכמובן שחשוב מאוד שמאלף מקצועי יסייע לכם ללמוד כיצד לעשות זאת.

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

כלב

שפת גוף של כלבים – כיצד להבין אותה?

אחד החלקים הבולטים ביותר בשפת הגוף של הכלב הוא הזנב שלו. מכשכש בזנב לא תמיד אומר כלב שמח; המהירות והגובה של הכישוף יכולים להצביע על רגשות שונים. זנב גבוה ונוקשה יכול להיות סימן לתוקפנות או דומיננטיות, בעוד שזנב נמוך ואחוז עשוי להעיד על פחד או כניעה.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

כלב

שפת גוף של כלבים – כיצד להבין אותה?

אחד החלקים הבולטים ביותר בשפת הגוף של הכלב הוא הזנב שלו. מכשכש בזנב לא תמיד אומר כלב שמח; המהירות והגובה של הכישוף יכולים להצביע על רגשות שונים. זנב גבוה ונוקשה יכול להיות סימן לתוקפנות או דומיננטיות, בעוד שזנב נמוך ואחוז עשוי להעיד על פחד או כניעה.