קוד קופון: hava22 לכבוד השנה החדשה לזמן מוגבל!

מולטי פטס – למה משתלם לכם לקנות כאן

תוכן עניינים

עם השנים, אנחנו יכולים למצוא יותר ויותר חנויות ואתרים המשווקים מוצרים, ציוד ומזון לבעלי חיים,. העלייה במספר החנויות והאתרים, נובעת מהעובדה שיותר ישראלים מחזיקים היום חיות מחמד בבית, ובאופן טבעי הצרכים שלהם גדלים.

במקביל, אנחנו יכולים לראות שהחנויות והאתרים השונים מציעים קטלוגים מוצרים נרחבים יותר מאשר היה נהוג להציע ללקוחות בעבר. היום, בכל חנות ואתר, אפשר למצוא אינספור מוצרים של חברות שונות המתמחות בייצור מזון, צעצועים, ציוד לבית ולחוץ וכל דבר אחר שחיות מחמד צורכות ובעליהם זקוקים בשביל לטפל בהם.

אחת הדוגמאות הטובות לחנות ואתר אינטרנט אשר מספקת את כל המוצרים והציוד הרלוונטי עבור חיות מחמד שונות, היא מולטי פטס. החנות מציעה מגוון רחב של מוצרים לחתולים, כלבים וחיות מחמד אחרות.

בין היתר, אפשר להזמין ולרכוש דרך מולטי פטס מוצרי מזון (יבש, רטוב, חטיפים), מיטות, צעצועים, רצועות וקולרים, חומרים נגד פרעושים וקרציות, עצמות לכלבים, מתקני גירוד וחול לחתולים, ועוד שורה ארוכה של ציוד ומוצרים מסוגים שונים.

בחלק הבא של המאמר נסביר מה היתרונות של רכישה דרך מולטי פטס ולאחר מכן נסביר במספר נקודות, כיצד בוחנים ובוחרים חנות למוצרי לחיות מחמד.

אילו יתרונות יש במולטי פטס?

כאמור, ישנם לא מעט חנויות ואתרי אינטרנט שמוכרים ציוד ומזון לחיות מחמד, לכן כשאנחנו ניגשים לבחור חנות, עלינו לבחון את היתרונות היחסיים שיש לה אל מול חנויות ואתרים אחרים.

מולטי פטס מציעה יתרונות שונים עבור לקוחות אשר פונים אליה במטרה לרכוש מזון, ציוד או כל דבר אחר.

למשל, קטלוג המוצרים שלה הוא מאוד רחב ומגוון. כל מי שמחזיק ברשותו כלב או חתול, יכול לבחון ולבחור מתוכם מוצרים ספציפיים שיכולים לשרת את חיית המחמד שלו. מדובר כמובן במוצרים האיכותיים ביותר שקיימים היום בשוק.

מלבד זאת, הרי שהחנות גם מציעה שירות מקצועי, בין אם זה לפני ובין אם זה בזמן הרכישה וכן לאחר מכן. אפשר תמיד להתייעץ עם צוות המקום לגבי מוצרים, לגבי אופי וסוג הטיפול, וכן לגבי דברים אחרים שקשורים לגידול חיות מחמד. אין ספק שהמידע והייעוץ שהם מספקים, יכולים לעזור לכם מאוד ביום יום ובאופן כללי.

יתרון נוסף, זו היכולת לרכוש מוצרים גם באופן פרונטאלי בחנות וגם דרך אתר האינטרנט של בית העסק, אז המשלוח מגיע עד לבית הלקוח על פי דרישתו.

איך בוחרים חנות בצורה נכונה?

בשביל לבחור חנות חיות מחמד בצורה נכונה, יש לבחון מה בדיוק המקום מציע לנו ועד כמה זה יכול לשרת אותנו. הן מבחינת איכות והן מבחינת כמות. עדיף תמיד לפנות אל חנות שמציעה קטלוג מוצרים מגוון, כך אפשר לנסות דברים שונים, לגלות דברים חדשים ולגוון.

כמובן שיש לבחון חנות עם צוות מקצועי שיודע לספק שירות ברמה גבוהה ומוכן תמיד לעזור, לייעץ ולספק תשובות לכל שאלה.

 

 

 

 

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

כלב

שפת גוף של כלבים – כיצד להבין אותה?

אחד החלקים הבולטים ביותר בשפת הגוף של הכלב הוא הזנב שלו. מכשכש בזנב לא תמיד אומר כלב שמח; המהירות והגובה של הכישוף יכולים להצביע על רגשות שונים. זנב גבוה ונוקשה יכול להיות סימן לתוקפנות או דומיננטיות, בעוד שזנב נמוך ואחוז עשוי להעיד על פחד או כניעה.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

כלב

שפת גוף של כלבים – כיצד להבין אותה?

אחד החלקים הבולטים ביותר בשפת הגוף של הכלב הוא הזנב שלו. מכשכש בזנב לא תמיד אומר כלב שמח; המהירות והגובה של הכישוף יכולים להצביע על רגשות שונים. זנב גבוה ונוקשה יכול להיות סימן לתוקפנות או דומיננטיות, בעוד שזנב נמוך ואחוז עשוי להעיד על פחד או כניעה.