קוד קופון: hava22 לכבוד השנה החדשה לזמן מוגבל!

איך בוחרים אוכל לחתולים?

תוכן עניינים

אם יש לכם חתול, אתם בוודאי יודעים שאחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לרכוש עבורו הוא מזון לחתולים. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרי מזון וכן מותגים בתחום מזון לחתולים ועל כן, לא מעט בעלי חתולים תוהים כיצד לרכוש את המזון המתאים והמדויק ביותר עבור החתול שלהם. ישנם לא מעט פרמטרים שחשוב לתת עליהם את הדעת טרם בוחרים מזון לחתולים וזאת בכדי שהוא יהיה בריא עבורם.

כיצד תבחרו את האוכל הטוב ביותר לחתול שלכם?

הנה כמה פרמטרים שיסייעו לכם בבחירת המזון הטוב ביותר לחתול שלכם:

ראשית כל, הגיל של החתול. חשוב לדעת כי אוכל אשר מתאים לגורי חתולים איננו דומה בהרכב שלו לאוכל אשר מתאים לחתולים בוגרים ועל כן, אם יש לכם גור חתולים, עליכם להתמקד במזון ספציפי אשר מתאים ומדויק עבורו. גורי חתולים אינם אוכלים מזון משומר או יבש, אלא ניזונים מתחליפי חלב. מדובר על תמיסה שממנה מכינים לחתול משקה כאשר ממנו הוא מקבל את כל הצרכים שלו. תחליף החלב חיוני ביותר עבור הבריאות הגופנית של הגור וההתפתחות התקינה שלו. בגיל שבכה שבועות החתול כבר לא צריך תחליף חלב וניתן לרכוש עבורו מזון מתאים.

האם לחתול יש צרכים ייחודיים?

אחת השאלות שעליכם לשאול את עצמכם טרם אתם רוכשים מזון לחתול שלכם היא: האם לחתול שלכם יש צרכים ייחודיים, כך לדוגמא: האם לחתול שלכם יש צורך רפואי כלשהו שדורש מזון ספציפי, האם הוא רגיש לרכיב מזון כלשהו, האם הוא סובל מעודף משקל ועל כן יש צורך לבחור עבורו אוכל דיאטטי לחתולים וכך למנוע מצב של תחלואה ועוד.

רכיבים תזונתיים במזון לחתולים

חשוב לדעת כי מזון לחתולים איכותי צריך להכיל את כל הרכיבים התזונתיים החשובים עבור חתולים וכן להיות דל מבחינה ערכית ברכיבים שאינם טובים לחתול. חשוב מאוד לקרוא את האותיות הקטנות בכל מזון לחתולים ולבדוק מהם בדיוק הרכיבים שבו ומהו המינון של כל רכיב. חשוב מאוד שהמזון יכלול הרבה חלבון, לפחות 30 עד 40 אחוזים של חלבון מן החי וכן חשוב לוודא כי במזון אין קמח או הרבה דגנים או קטניות. חשוב לרכוש מזון לחתולים שכולל בו הרבה מינרלים וויטמינים ושאיננו מכיל צבעי מאכל, חומרים מחזקי טעם, חומרים משמרים ועוד שכן הם עלולים להזיק באופן ניכר לחתול שלכם.

מותג המזון

עוד פרמטר שכדאי לשים עליו דגש טרם בוחרים מזון לחתולים הוא המותג של המזון. כיום ניתן למצוא חברות שונות המייצרות מזון לחתולים, כאשר חלק מהחברות הללו הן מוכרות ובעלות מוניטין בתחום וחלק פחות. על כן, טרם אתם רוכשים מזון לחתול שלכם, בדקו כי מדובר על חברה מוכרת ובעלת מוניטין בכל מה שנוגע לאוכל לחתולים, כך תבטיחו שהחתול שלכם יקבל את המזון האיכותי והטוב ביותר.

מחיר

גם המחיר מהווה שיקול שיש לקחת בחשבון. בסופו של דבר, רכישת מזון עבור החתול שלכם היא הוצאה לכל דבר. המותגים המובילים בתחום מזון לחתולים לרוב גם יהיו יקרים יותר. יחד עם זאת, בהחלט לא כדאי לכם להתפתות ולרכוש מזון זול של חברה או מותג לא מספיק מוכרים או של כאלה שידוע כי הם לא מספקים את המזון הטוב ביותר לחתולים. אתם בוודאי יודעים שאם המחיר עומד מול הבריאות של החתול שלכם, בוודאי תעדיפו את הבריאות על פני המחיר ועל כן, כדאי שתרכשו מזון שמצד אחד המחיר שלו הוגן ומצד שני ידוע כי הוא איכותי. זכרו כי מזון זול לא בהכרח ישביע את החתול שלכם, כך שתדרשו לרכוש ממנו בכמות גדולה יותר והוא ממילא לא יהיה רווחי.

אם אתם מחפשים אוכל איכותי לחתולים, חנות חיות החתול והכלב הוא המקום הטוב ביותר לרכישתו

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

כלב

שפת גוף של כלבים – כיצד להבין אותה?

אחד החלקים הבולטים ביותר בשפת הגוף של הכלב הוא הזנב שלו. מכשכש בזנב לא תמיד אומר כלב שמח; המהירות והגובה של הכישוף יכולים להצביע על רגשות שונים. זנב גבוה ונוקשה יכול להיות סימן לתוקפנות או דומיננטיות, בעוד שזנב נמוך ואחוז עשוי להעיד על פחד או כניעה.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

כלב

שפת גוף של כלבים – כיצד להבין אותה?

אחד החלקים הבולטים ביותר בשפת הגוף של הכלב הוא הזנב שלו. מכשכש בזנב לא תמיד אומר כלב שמח; המהירות והגובה של הכישוף יכולים להצביע על רגשות שונים. זנב גבוה ונוקשה יכול להיות סימן לתוקפנות או דומיננטיות, בעוד שזנב נמוך ואחוז עשוי להעיד על פחד או כניעה.