קוד קופון: hava22 לכבוד השנה החדשה לזמן מוגבל!

ביטוח חיות – כל מה שאתם צריכים לדעת

תוכן עניינים

טיפול בחיות מחמד יכול להיות מאוד מהנה, מנחם ומספק, אך הוא יכול גם לגבות מחיר כלכלי לא פשוט. אפילו אם מדובר בחיית מחמד מאוד צעירה ובריאה, עדיין היא תזדקק לשירותים רפואיים שונים אצל הווטרינר, על מנת להבטיח את בריאותה. טיפולים אלו יכולים לעלות לא מעט כסף.

על מנת לצמצם באופן מסוים את העלויות האפשריות לאורך השנים, אזי שהפתרון האידיאלי הוא לרכוש ביטוח חיות. ביטוח המספק שורה ארוכה של כיסויים מצד חברת הביטוח, במקרים של פרוצדורות רפואיות שונות. מעבר לכך, הביטוח מציע גם כיסויים גם למקרים נוספים, שייתכן ויתרחשו כתוצאה מהתנהגות חיית המחמד, ועלולים לייצר עלויות נוספות על בעליהן.

על מנת להבין מה כולל ביטוח חיות ומה צריך לדעת לפני שרוכשים פוליסה, חשוב להבין למה בכלל מוטב להחזיק בו, גם במקרה בו חיית המחמד בריאה, צעירה ואיננה זקוקה לטיפול רפואי ספציפי. הסיבה לכך היא מאוד פשוטה, בהיעדר פוליסת ביטוח, אזי שכל העלויות ייפלו על הבעלים של חיית המחמד, לאורך כל השנים, עד יום מותו. ככל שחיית המחמד תזדקן, יהיו לכך השלכות משמעותיות, מאחר והצורך בטיפול יגבר. מעבר לכך, תמיד ייתכן הצורך עקב, חס וחלילה, תאונה, חבלה או פציעה.

מה כולל ביטוח חיות?

בעיקרון, פוליסה של ביטוח חיות, מציע כיסויים עבור מגוון רחב של פרוצדורות ושירותים רפואיים שונים שחיית המחמד יכולה לקבל. מדובר על שירותים כגון, בדיקות דם, בדיקות מעבדה, הדמיות, צילומים, אשפוזים, ניתוחים, טיפולים ממושכים ועוד. הביטוחים אינם כוללים חיסונים שנחשבים לטיפול שגרתי שכל חיית מחמד צריכה לקבל מספר פעמים בשנה.

הפוליסה מתייחסת למקרים של מחלות כרוניות ורגילות, מחלות קשות כמו סרטן, לב ואחרות, מקרים של פציעות, חבלות, תאונות, וכמובן בעיות שעלולות להיווצר כתוצאה מהשפעות הגיל והזיקנה. ההמלצה היא לרכוש את הפוליסה כמה שיותר מוקדם, בשביל ליהנות משנים רבות יותר תחת הפוליסה, מה שיכול לחסוך בסך ההוצאות באופן משמעותי.

מעבר לכך, ביטוח חיות מתייחס גם למקרים של נזקים לצד ג'. למשל, אם חיית מחמד גורמת נזק לרכוש או לאדם מסיבה כזו או אחרת, הרי שהפוליסה מכסה את גובה הפיצוי (עד לסכום מסוים).

מה חשוב לבחון לפני שרוכשים פוליסת ביטוח חיות?

לפני שרוכשים פוליסת ביטוח, חשוב מאוד ללמוד את הנושא ולקרוא היטב את תנאי הפוליסה בשביל לדעת מה היא מכסה, מה היא לא מכסה, ובאילו תנאים ניתן ליהנות מהפוליסה.

הנה 5 נקודות שחשוב מאוד לבדוק ולברר:

  • מאיזה גיל עד איזה גיל ניתן לבטח את חיית המחמד.
  • באילו מקרים נהנים מכיסוי ביטוחי, באילו עלויות ותנאים.
  • האם הביטוח חל על טיפול אצל כל ווטרינר או רק ווטרינרים שעובדים עם חברת הביטוח.
  • מתי ובאיזו צורה מקבלים את ההחזר הכספי.
  • על פי אילו מאפיינים של חיית המחמד מסופקת הפוליסה.

ביטוח חיות

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

כלב

שפת גוף של כלבים – כיצד להבין אותה?

אחד החלקים הבולטים ביותר בשפת הגוף של הכלב הוא הזנב שלו. מכשכש בזנב לא תמיד אומר כלב שמח; המהירות והגובה של הכישוף יכולים להצביע על רגשות שונים. זנב גבוה ונוקשה יכול להיות סימן לתוקפנות או דומיננטיות, בעוד שזנב נמוך ואחוז עשוי להעיד על פחד או כניעה.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

כלב

שפת גוף של כלבים – כיצד להבין אותה?

אחד החלקים הבולטים ביותר בשפת הגוף של הכלב הוא הזנב שלו. מכשכש בזנב לא תמיד אומר כלב שמח; המהירות והגובה של הכישוף יכולים להצביע על רגשות שונים. זנב גבוה ונוקשה יכול להיות סימן לתוקפנות או דומיננטיות, בעוד שזנב נמוך ואחוז עשוי להעיד על פחד או כניעה.